What's the point.....?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Hejsan allihopa... denna vecka har gått fort som vanligt, och ingenting har hänt idag förutom att vi hade något open book quiz i science...

och imorgon allihopa så är det SPORTS DAY yay jag är så jävla glad att det är sports day, jag har längtat efter den här dagen så jävla länge, att få gå runt på riksidrottsmuséet helt ensam!!!!!! fATTAR NI HUR GLAD JAG ÄR?? :D :D

som ni förstår är jag väldigt ironisk ibland när jag är arg och sur, och det är jag just nu..... jag är ensam okej?? Ingen annan i min klass har samma aktivitet vilket betyder att jag ska gå från 8:00 till 15:00 gissar jag på flr den där f*cking hemsidan går inte att få upp pga någonting :S så jag kan inte vara exakt.

Och såklart så säger föräldrarna: Ah men varför valde du inte något annat då? Jag: För att jag valde lite försent och det fanns ingenting kvar att välja!! M&P: Men då får du skylla dig själv! Jag: Så ni tycker att jag ska gå runt ENSAM i typ sex timmar på ett tråkigt museum där jag inte kmr få lära mig någonting???? M&P: Men du kan ju inte skolka! Jag: Men inte skolka, man kan anmäla frånvaro! M&P: Men nu är det så att vi inte kan göra det! Jag: Vaf......

Och jag har redan upplevt samma sak för i början av året gick jag igenom gamla stan på andra dagen på yld helt ensam :P och det var inge kul att sitta på en brygga vid slussen helt ensam och äta matsäck och se ut som någon utan vänner..........


Förlåt för detta långa inlägg men jag behövde få ur mig allting någonstans och det är lättare att skriva på datorn än i en bok... då skulle jag få kramp i handen! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!