Inatt drömde jag om tåget..

Japp, jag drömde om det där tåget som jag skrev om förut. Jag satt på ett tåg, helt ensam vid ett bord. Jag kommer ihåg att ms Lidgard var med för vi åkte med några från skolan. På vägen så var det som mini-tåg som åkte fram och tillbaka bredvid oss. Rätt konstig.... :P
Kan visa drömtydningen igen!

Tåget för oss genom livet, och vi måste följa med vare sig vi vill eller inte, tycker vi. Men det är fel. Varje människa har en fri vilja och är inte bara ett kolli som fraktas fram. Drömmen är en varning att inte "missa tåget". Det gäller att inte komma "för sent".

Jag tror jag vet vad det betyder....
Eftersom det är så mycket som förändras just nu...
Det här är rätt coolt ändå, att man kan tyda drömmar! Och vissa saker stämmer ju faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har gett mig en vana att varenda gång jag vaknar gå och tyda mina drömmar.. :S

Vissa stämmer ju, men man drömmer ju också vad man vill/inte vill och det man upplevt under dagen men under drömmen blir det mer extremt kan man säga.. :D



Hmm, mycket som händer som man inte kan göra något åt egentligen..

En grej du kan göra är att göra en ny design till bloggen? älskar denna! men med kanske andra mindre "juliga" färger och mer vinter/vår.. Ska jag ändra min kanske också?:D

Hehe, förlåt om du tog illa upp men ville bara ge dig lite tips :)



Kraam på dig, modelejonet! grr... :D

-baralillamig

2011-01-30 @ 09:47:39
URL: http://newdayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!