TYPISKT DEM....

VET NI VAD SOM ÄR SÅ TYPISKT KILLAR???

De ska alltid misstolka allting, om ni fattar vad jag menar. Om jag säger någonting så misstolkar de det och får det att låta som om det jag sa hade att göra med ni-vet-vad. 
Det är ju bara ibland de gör det. De måste liksom tänka på allting åt det hållet. Vi tjejer gör ju inte sånt, men ni vet hur killar är..... ibland.
En mogen kille tänker inte så! Tänk om man skulle försöka ha en seriös konversation med sin kille och han misstolkar någonting man säger och skrattar åt en och man måste förklara vad man egentligen menade?
Men det är väl sånt killar tänker på och om det tänker på det så måste de såklart misstolka det. Eller så är det bara så deras humor är. Aja, de har deras humor och vi tjejer har vår. Vi förstår (oftast) inte deras och de förstår inte vår.

Om det är någon kille som läser detta (vilket jag tvivlar på) så menar jag inte att ni alltid tänker så, men det är bara ibland man inte kan säga någonting som nästan låter som det handlar om ni-vet-vad. Alla gör inte sånt heller!

Men det är i alla fall typiskt killar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!