Byter blogg

Jag ska byta blogg nu. Jag kommer börja blogga innan skolan börjar. Nu är det sommarlov och jag blir stressad när jag vet att jag borde blogga och jag inte har något att skriva om.
Nu under sommarlovet ska jag bara ta det lugnt.
Anledningen till att jag byter är att jag inte gillar namnet på bloggen så mycket, jag får få kommentarer (beror nog mest på min usla uppdatering och brist på fantasi) och för att det blir lättare att hitta den om man har ett namn som låter som ens eget namn.
Jag ska klippa mig snart så jag kommer lägga upp en bild på nästa blogg!

Jag kommer inte radera denna blogg utan den kommer finnas kvar.
Så i höst kommer jag att:
Byta blogg
Byta pluggteknik och börja plugga mer (vi får ju betyg nu i 8:an)
Byta stil (klädvis)
Byta inställning, på allting alltså. Har känt mig så negativ ett tag. DAGS ATT BLI POSITIV!
Byta frisyr
... och så ska jag börja med någonting. Ni kommer få veta vad då! 

Klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!