I guess I had to....

Hej hoppla! :D

Okej, nu har jag bestämt mig för att börja blogga. Breaket varade rätt så länge, eller en vecka då men aja, men jag kände bara för att börja igen. Dessutom så vann ju JA i omröstningen.. det var inte det som avgjorde men jag ville bara veta om det fanns några som ville att jag skulle börja blogga igen.
Jag har faktiskt tyckt att det har varit skönt att inte blogga. Man blir så stressad att man måste komma på något att blogga om, sen när man inte vet så skriver man om något helt ointressant. 

Nog med det nu...
Nu är det lov ett tag! Asskönt, men ändå lite konstigt med ett lov precis en vecka innan sommarlovet börjar.... aja.
Igår så var jag ute och sprang med mamma på morgonen. Det ska hon och jag börja göra typ en gång i veckan. Sen så låg vi o solade resten av dagen. Jag har fått lite färg nu.

SOMMAREN ÄR VERKLIGEN HÄR NU!! JIPPIE!!

Kommentarer
Postat av: alice

YAY! Youre back och track!

2011-06-07 @ 21:05:33
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!