Jag är lycklig som har så bra vänner ♥

Min klass är som min familj. Igår var den bästa dagen jag haft på länge. Jag skrattade och hade det roligt.
Vi grillade korv, snackade, cyklade runt, kastade frisbee och massor av skoj!
Vid nio drog de flesta hemåt och jag och några andra stannade kvar. Sen så hängde vi vid brommaplan och bara pratade om allt möjligt.
Sen så åkte jag tunnelbana hem med några och vi tog roliga bilder. Bilderna var så roliga att vi skrattade så det hördes i hela vagnen xD

Jag ska försöka hålla kontakten med många i sommar och hitta på grejer med dem när jag är hemma och uttråkad.
Puss på er allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!