Bra dag

Idag var en rätt så bra dag!
Jag var inte med på gympan så jag, och de andra som inte var med, satt och tittade på när de dansade. Först dansstopp då killarna skakade loss och dansade som bara de kan dansa (haha xD) och sen så dansade de jenka (någon finsk dans, typ) vilket såg jätteroligt ut! Jag satt och skrattade för jag tyckte att allting såg så knäppt ut. Fast de dansade bra, såklart, men det såg väldigt roligt ut, med passande musik också.
Sen gjorde de någon annan konstig dans och sen gjorde de yoga. Det var också rätt roligt att titta på, men det var bara för att killarna klantade sig lite eller misstolka saker lite, eller så.. Ja, så är ju killar men det är ju därför vi älskar dem ;) hehe ^^






Önskar att jag hade en bild på dem, för då hade den suttit här :S
Jag får ta en nästa vecka och en RIKTIGT FIN en :) Eller om det
funkar, vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!