Finnar.......

Det känns faktiskt som jag är den enda i hela världen som har problem med akne men jag vet att det inte är sant :P

Jag har så många kompisar som har en sådan perfekt hud eller med finnar som inte ens syns, och så kommer jag med röda prickar i ansiktet och ser ut som en tomat, för ibland vill inte det där täck-stiftet täcka över finnarna och det ser ut som någon slags äcklig smörja!!! :mad: 
Jag måste alltid redigera bilder som mitt ansikte synns tydligt på, för annars ser det äckligt och ofräsch ut. Min hud är väldigt fet och den glänser på foton och det ser inte bra ut alls.
Någon som vet någon bra kräm eller tvål eller nåt sådant som har hjälpt er?? Jag skulle gärna uppskatta om ni kunde berätta det då! TACK :)

Detta är också en anledning till att sommaren är min favorit årstid! På sommaren torkar finnarna ut och försvinner för finnar klarar typ inte av värme. 
Här är en bild som jag la upp på bloggen i September. Titta jag har typ bara någon enstaka liten "plupp" haha men då var det varmt ute.

Och här är en från Oktober
fiiiin vaaaa? -.-
JAG VILL HA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!