Godmorgon!

Just nu åker pappa vasaloppet. Det går på TV just nu för er som är intresserade ;)
Jag satt där en stund, i hopp om att få se pappa men de filmar för det mesta de som ligger längst fram och ibland de som ligger lite längre bak.
Det är roligt att tänka att alla från hela världen kan komma och åka vasaloppet, att vem som helst kan komma till lilla Sverige och åka, hiih ^^

Jag gillar när Sverige nämns i typ tv-serier eller när jättekända sångare kommer hit. Jag missade tyvärr när Bruno Mars kom. Till exempel Rihanna kommer ju i november och det tycker jag är jätte-coolt för jag älskar hennes musik! Men vem gör inte haha :)
Sverige nämndes i Vänner, typ, två-tre gånger. Här är en gång då Phoebe låtsas vara en svensk. Värd att se! 

Jag vet inte om ni tycker att det här är barnsligt men jag har inte Disney Channel, så när jag är hos mormor och morfar brukar jag titta på det. Jag älskar serierna som går där, även fast jag är sur på att Disney inte är som det var förut, för länge sedan, och Sverige har nämnts där också vilket jag tycker är coolt. Men de är väldigt dåliga på svenska.
Jag tittar inte på det längre men Hannah Montana har nämnt Sverige.
Spola fram till 9:37
The suite life on deck hade ett avsnitt (The Swede life) när de åkte till Sverige, dock finns inte staden de åker till, den är påhittad, och några andra åker till Ikea och ska sen gå på Abba-muséet.

Sverige må vara litet, men vi är ett bra land ändå. Världen skulle inte klara sig utan oss, om man tänker efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!