Google translate är knäppt...

Okej så jag läste igenom min blogg på engelska och google-translate översätter inte rätt hela tiden.....
som tillexempel i ett inlägg i Oktober så skrev jag att jag har hittat en bild på vår fina stad Stockholm men google-translate översätter det till London?? Och jag skrev i ett annat inlägg att jag inte har smakat sushi och den översätter det till Rocky Horror Picture show eller något sådant och jag fattar inte.......
aja, nu ska jag ändra lite annars fattar nog inte de som översätter till engelska. Jag ska börja skriva ordentligt utan förkortningar och annat för bättre översättning ;) 

Puss och kram jag kommer ladda upp outfit sedan när jag har klätt på mig ahaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!