Hemma

Jag kom hem sent igår och jag har bara chillat idag och gjort absolut ingenting!
Förresten Never Say Never går den 23 Mars och biljetter går att köpa nu, ni som gillar honom. Tänkte bara säga det. Och även om du inte gillar honom så tycker jag att du ska gå för den verkar värd att se, och alla som har sett den har sagt att de har fått någon som hatar Justin Bieber att bli en belieber så GÅ OCH SE DEN. Om du gjorde det och tyckte att det var som att slänga 110:- i soptunnan säg det då! Men gå och se den. 23 MARS!

I alla fall...... Nu lyssnar jag på Secrets - OneRepublic
Jättebra låt!! ;)

Mer uppdatering imorgon. Får se om jag kanske hittar på något då.. aja hejdå!! :)
FORTSÄTT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN, JAG SVARAR PÅ FRÅGERNA PÅ MÅNDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!