Hiss och diss

Ja, som alla syskon, så bråkar vi. De stör mig och väcker mig tidigt på morgonen genom att hoppa runt uppe i vardagsrummet (som jag ligger under) och de störs sig på att jag måste kommentera allting hela tiden.
Men när vi inte bråkar så har vi faktiskt riktigt roligt tillsammans. De får mig att skratta och jag har sen vi varit små, varit deras "lek-ledare". Jag har alltid hittat på olika lekar, men nu är jag äldre och det känns barnsligt, så vi leker inte lika ofta längre. Men när vi väl gör det, så har vi det roligt! Som de där bilderna jag la upp medan vi tittade på Let's dance.
Jag älskar dem och just nu är de de jag kan prata om allt med eftersom de går igenom samma sak som jag...
De kommer alltid finnas där, och jag ska njuta av tiden med dem eftersom att de kommer bli mer kaxiga och uppkäftiga med åren som går. Vem vet, en dag kanske vi inte alls hänger med varandra länge...
Jag ska ta vara på den här tiden med dem så mycket som möjligt ♥
Vi är de tre musketörerna!!
Jag såg den första filmen med Ellinor och jag gillade den lite. Men jag har aldrig varit sådär galen i filmerna som alla andra. Jag har inte sett de andra filmerna, jag har aldrig läst böckerna, och jag har aldrig varit olyckligt kär i varken Taylor eller Robert. Jag fattar inte ens varför alla var så galna i dem..
Fast Taylor's magmuskler är ju bara för snygga!! Såna ska min kille ha ;) 
Nej det spelar ingen roll om han har det, men det är ju galet snyggt alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!