Jag är med i en tävling!

Jag är med i en tävling där man kan vinna biljetter till galapremiären av never say never, eller ja det står ju det där uppe men ändå!
Man ska svara på en fråga och sedan göra massa andra grejer. Kolla här för mer information ;)
Jag gick dessutom med i hans grupp på facebook som är sabismode.se :)

Förresten min favo-låt är Never say never!! :D

Ååååååååh jag hoppas att jag vinner. Jag tror inte det men jag kan ju alltid hoppas ;)
Som Justin säger: Never say never!!!!!!!!!!!

Haha ironiskt va? Han sjunger "never" typ 69 gånger i sången och han säger att man aldrig ska säga "never" hihi ^^
Åååååh, gud vad spännande! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!