Jag hatar...

... att bli dissad, eller ägd. Det är verkligen det värsta som finns, nästan haha! Men jag älskar att dissa andra!

... att läsa när jag blir tvingad till. Jag pratade med en kompis på bussen och man läser när man känner för det, inte när någon ber en. Som till exmpel att man har i läxa att läsa minst trettio sidor i Social science-boken. Det hatar jag!

... folk som går runt och tror att de är så coola och snygga och att alla gillar en, när det i själva verket är så att ingen gillar en. Man ska ju tycka att man är snygg men man ska inte gå runt och vara: Ååh, gud så snygg jag är, alla killar tittar på mig! Hehe....

... städat rum. Ibland kan det ju vara fint, men jag gillar det mest lite stökigt. Fast jag är ganska organiserad. I garderoben har jag delat upp kläderna i högar. En med vitt, en med svart och grått, en med blått, en med randigt, en med rött, rosa och lila, en med grön, orange och gul, och en med tjocktröjor och en med mysbyxor. Och så är kläderna som jag hängt upp sorterat i färg också.

... när folk stirrar på en när man går förbi. Ja, alla tittar ju på alla som går förbi, men ibland undrar man ju om man ser konstig ut; om håret är konstigt, om man har någon fläck, om man har någonting i ansiktet eller runt munnen.

... kaxiga killar. Killar som tror att de är så coola, så mogna, så bra, så häftiga! Jag gillar mer de som är coola men som ändå är snälla, omtänksamma och mysiga och som har en sjuk humor! Jag skrattar åt nästan allting, det spelar ingen roll om skämtet är barnsligt eller omoget, jag skrattar åt nästan allt. Oftast när ingen tjej skrattar och bara killar skrattar så känner jag mig konstig, så jag försöker hålla skrattet inne. Det är ju inte bra, ellerhur?

PUSS OCH GODNATT ALLIHOPA!♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!