I'm in love, baby I'm in love............ with these clothes! :love:

BLACK SLOGAN TEE BY REALITEE

Från Topshop
Kostar £22.00 , cirka 220:-

Jag tyckte om själva trycket
Made in the 90's


CORAL SLUBBY KNIT SWEAT TOP


Från Topshop
Kostar £26.00

Färgen är rätt så stark, men kanske en lite ljusare? Om det finns, annars är den här rätt så fin

BERRY SPLIT SLEEVE BLOUSE

Från Topshop
Kostar £34.00

JÄTTEFIN!
Förslag från hemsidan som man kan ha till
MOTO Light Vintage Jamie Ultimate Skinny Jeans - click to view
ROCKIE Tan Black Leather Wooden Heeled Slingback Sandals - click to view

WASHED BLUE DENIM LEGGING


Från Topshop
Kostar £20.00

Jag klarar inte av lösa och "hängiga"
byxor. Jag måste ha tajta, men inte för tajta. De här är rätt så tajta men de är så fina :love:

FLOWER HEART RAGLAN BY ILLUSTRATED PEOPLE


Från Topshop
Kostar £30.00

Den här har jag letat efter jätte-
länge i affären men jag hittar den
inte och den är så fin :(

BUBBLEGUM BASIC SCOOP VEST


Från Topshop
Kostar £6.00

Jag behöver verkligen ett linne
till. Jag har ett blått, orange, vitt, svart, grått, och jag behöver detta!
Men jag hittar det inte!
Någon som sett det??
Det kommer mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!