Några saker du kanske inte visste om mig (jag har tråkigt)

1. Jag säger oftast saker som jag ångrar att jag har sagt för att det låter dumt :(

2. Jag är en dagdrömmare, jag drömmer mest på lektionerna istället för att lyssna ^^

3. Jag var beroende av soduko förut, men inte längre :P
4. Jag är ett godis-monster!! :D

5. Jag visste inte vad facebook var förrän en i min klass frågade mig om jag hade det, vilket var någongång i Oktober 2009 :)

6. Jag kan engelska jättebra men så fort jag ska prata engelska med någon så glömmer jag bort allting och då blir jag nervös :blush:

7. Science gör mig deprimerad..... :S

8. Jag älskar att experimentera!! ;)

9. Ibland köper jag kläder och ångrar sedan att jag köpte dem

Lite random-grejer, men som sagt jag har tråkigt just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!