Om en kille säger att du är söt, så är du söt

Om man läser det här så kanske man inte ska gå runt och vänta på att någon ska göra det.
Men om en kille säger att du är söt så är du verkligen det om du inte tycker det själv. Man måste tycka att man är söt, fin, vacker.
Jag tycker det.
När man ställer sig i spegeln och tittar på sig själv så ler man inte, man håller ju på och fixar sig och då kanske man tror att man inte är vacker. Och om man inte är glad och ställer sig framför spegeln så är det självklart att man ser tråkig ut, och då tror man att man inte är vacker. Men om man är glad, skrattar, ler och så, då är man vacker.
Är man snäll blir man automatiskt vacker, jag vet inte hur, men man blir bara vacker utav att vara en bra person.

Dessutom så är alla vackra på sitt eget sätt.
Om en kille säger att du är söt, så är du söt. Tjejkompisar säger ju det till varandra hela tiden, men killar säger inte det jätteofta till tjejer (vilket de borde göra, man behöver inte vara kär i en, man kan tycka att någon är söt ändå) men om nu någon säger det så är du det och då ska du vara glad, för det är ju något väldigt speciellt att få en sådan kommentar från en kille. 

Jag tänker på alla när jag skriver det här. Jag känner mig taskig om jag skriver om en viss person och att den vet den. Jag ska inte skriva om mina problem och någon jag är arg på etc. bloggen. Men jag tänker på alla, fastän det var någon som fick mig att skriva det här.

Jag tror inte att en kille skulle ljuga om sånt. 
TRUST ME!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!