Om jag fick chansen att ändra något om mig själv, skulle jag inte vilja ändra något alls

Jo, det finns saker som man inte gillar hos sig själv, saker som man kanske skulle vilja kunna ändra på men det inte funkar. Saker man måste leva med resten av livet.
Stora och synliga födelsemärken, acne, utåtstående öron, krokig näsa...
Men smart som människan är så har man kommit på lösningar till nästan alla våra "problem" som vi kallat det.

Man kan operera bort födelsemärken men man kommer då få ett fult ärr... vad vill du helst ha: ett stort födelsemärke eller ett stort och fult ärr?

Man kan operera näsan, men man kan ju inte alltid hoppas på att det ska bli bra, skönhets-operationer eller vad det nu heter går ju inte riktigt alltid bra... exempel är Michael Jackson! Fast han var ju lite knasig

Men älskad över hela världen och saknad som fan....

Vad vore livet utan problem eller hinder? Du skulle kunna tro att allt skulle vara perfekt, du skulle kunna uppfylla din största dröm utan att ens kämpa och jobba för den.. För att få en dröm sann måste man kämpa, jobba och om du verkligen vill uppfylla den så ska du ALDRIG GE UPP! NEVER SAY NEVER!
Det skulle faktiskt var lite "tråkigt" utan problem och hinder i livet. Allt kan inte vara perfekt heller....

Därför om någon frågade mig vad jag skulle vilja göra om jag kunde ändra någonting om mig själv, så skulle jag säga NEJ!
Bjud alltid på dig själv ♥♥

Kommentarer
Postat av: en som vill ändra

Ska vi byta kropp?:)

2011-03-17 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!