Pappas kamera ljuger aldrig

Så alla vet så driver jag lite, men det är roligt faktiskt. Pappas kamera är bäst, förutom att man ser ut som om man kom från England.
Men bortsett från det så är pappas kamera bara bäst. Den enda som skulle vara bättre än pappas är nog en systemkamera (vilket jag aldrig kommer få, bara att inse det, men jag kan låna morfars).

Så här är några vackra och väldigt vita(!) bilder på mig. Se och njut! ;)
Inte tagen idag men jag bara ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den :love:
Hihi rolig bild ^^
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG HAHAHA XD (driv-bild)

Jag har fler som jag lägger upp imorgon ;) Nu måste jag sova :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!