Rekommenderas VERKLIGEN :D

Ja, som ni alla vet så har ju jag sagt att jag har haft lite problem med finnar (eller mina feta, äckliga röda prickar i ansiktet som mina brorsor säger -.-) men jag hittade en "tvål" som jag använde förra året, men som jag av någon idiotisk anledning slutade använda den.
I allafall så har jag börjat använda den igen och den har gett bra resultat så jag rekommenderar den, verkligen!
Vad använder ni för tvål? :)
(VARNING: Blir du lätt äcklad så rekommenderar jag att du inte tittar på bilderna.. speciellt inte den tredje!!)
1. 22/2 Innan sportlovet då jag inte hade börjat använda den
2. 6/3 Efter lovet, dagen då jag började använda den
3. 8/3 Sen blev det lite värre, vet inte varför men det blev bara så...
4. 13/3 Nästan en vecka senare
5. 14/3
Och så idag:
Ja, såhär blev det. Jag har använt den i två veckor nu ;)

Men det är här någonting jag har ärvt. Jag kommer aldrig ha perfekt hud, jag kommer aldrig ha den slät och fin och fräsch, den kommer alltid att se ut såhär, i alla fall nu i tonåren, och det är ingenting jag kan göra åt. Men om jag fortsätter att använda "tvålen" så kan jag ju behålla den såhär. Dessutom så har jag ju bara använt den i två veckor, vem vet? Det kanske blir bättre någon gång?
Dessutom så blir det bättre nu framåt sommaren för då torkar finnarna ut :)

Gud vad jag längtar! Kan inte bara snön försvinna snart??? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!