Sant och falskt

BLÄÄÄÄÄ jag vill inte att det ska vara sant men det är det :'( De var ju så söta tillsammans, ellerhur???!
Men tydligen så är det slut mellan de två.... De var ju så kära ju. Fast de har ju varit ihop i tre år, men de var ju förlovade tydligen. Bra att de inte hann gifta sig och sedan tappat känslorna för varandra. Det hade ju varit lite synd. :P

Nej, det här är inte sant längre! Haha och det där med pannkakorna hände i, typ, December. Vi är lite efter.... men i alla fall de dejtar tydligen nu, och jag tycker det är lite knäppt för de har sagt att de är som syskon så länge och då är det lite svårt att tänka på dem som ett par...
Men ja, de dejtar nu och Selena är två år äldre än Justin och Justin har alltid sagt att han vill ha en yngre tjej och Selena har sagt att Justin är för ung för henne, så jag vet inte varför de plötsligt blev tillsammans?? Men, ingen kan stoppa kärleken, ellerhur? Ålder är bara en siffra...
Fast de är ju söta tillsammans så det spelar nog egentligen ingen roll. Och de kommer inte vara ihop för evigt. Jag tror inte att det kommer vara länge, men det är ju bara vad jag tror... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!