Solsidan

Ja, nu var solsidan över då.... föralltid!! :(
Jag kommer sakna den. Mitt söndags-underhållningsprogram är borta!
Sverige har ju inte så värst många komedi-serier som går, eller de har ju inga alls förresten!
Jo, förresten, det har vi, men solsidan var ju ändå bäst. Och nu så ska det inte gå mer....
Det var han, tror jag, som spelar Alex som inte ville vara med längre. 

Jag kommer sakna det. Jaha, nu får man väl försöka göra någonting annat på söndagar istället....
♥♥♥PUSS OCH GODNATT

Kommentarer
Postat av: bettan

Bara för att rätta så var det alex som skrev alltihop och inte pallade skriva mer :). herrå

2011-03-20 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!