Svar på frågestunden


alice om Frågestund!:
Vill veta dina favoriter...
Djur?
Mat?
Ämne?
Musik?
Dag?
Godis?
Blogg?

SVAR:
  1. Panda haha för de är jättegulliga och ser ut som stora nallebjörnar, favo-husdjur är nog hund
  2. Tacos
  3. Musik! :)
  4. Typ MJ, JB, Enrique Iglesias, Eminem, Jamie Foxx, Rihanna, Selena Gomez, Jay Sean.... och många fler
  5. Fredag!
  6. Lakrits, surt, eller allt som är rött för det som är rött är aldrig äckligt ;)
  7. Jag har nog ingen, men jag läser väldigt många. Bla din ;)
Julial om Frågestund!:
När började du blogga ? :)

SVAR: För rätt så längesedan faktiskt :P Typ i Oktober 2009! Min första blogg var den här !

ellinor :) om Frågestund!:
vad tkr du om mej haha nej oseriös :( vad tkr du om kissie? haha konstig fråga men de e ju fråge stund och man får fråga vad man vill så vrf inte? :D

SVAR: Haha, såklart man får fråga vad man vill, det är ju frågestund? ;) Och det var ju det du skrev..... :P
Jag tycker att hon är helt okej. Jag älskar henne inte, men jag hatar henne inte heller. Hon har snygga kläder, fast jag tycker inte att hon är en bra förebild och hon har opererat sig för mycket. Som förstorat läpparna, brösten och allting. Hon skrev t.o.m någongång att hon kanske skulle operera in smile-gropar, eller hon skrev om det. Det tycker jag är helt fel.... Men jag har absolut inget emot henne. Hon har en bra blogg i alla fall, och hon vet hur man drar till sig läsare ;)

Johanna ([email protected]) om Frågestund!:
Hur fixar man så att ingen kan högerklicka på min blogg. Du skickade en länk till mig, men jag fattar ingenting. Får träffas snart, så du kan visa mig! :) <3

SVAR: Läste du hur man gjorde? Det är inte jättesvårt, men okej jag får visa dig någongång ;)<3

sofia!! om Frågestund!:
var gör du dina headers ? gör du dom själv ? snygga ! :)<3
SVAR: Jag gör dem, helt själv, i Photoscape. Det går att ladda ner gratis! Tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!