Tre dagar kvar!!!

På Torsdag ska jag och Sofie till Kista och se NEVER SAY NEVER! Jag längtar!!
Innan det så ska vi gå i lite affärer och jag såg ett jättesnyggt linne igår på Bikbok som jag tänkte köpa förut, men kön till provrummet var för lång så jag struntade i det. Dessutom så hittade jag inte någon av de där linnena jag la upp på bloggen för några dagar sen :S
Jag kan ju se om de kommit ut i butiken då. H&M i Kista är apa-stort så det är jättesvårt att hitta något..
Anyway!
Jag längtar!!!!
Alltså, tänker han någonsin komma hit eller???????? -.-

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Klicka gärna in på biebermakesmecrazy.blogg.se och se om du är intresserad av att läsa den :)

Och om du har för lite läsare eller bara vill ha med läsare så kan du klicka in på den här sidan;

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=juliiaandersson

Jag tycker personligen att det är en jätte bra sida och den funkar jättebra för mig :)

Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

2011-03-21 @ 22:45:36
URL: http://biebermakesmecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!