Tråkigt

Jag har tråkigt så jag tittade på några bloggar och jag hittade en "rolig" grej på en av dem.
Man sätter sin iPod eller vad du nu lyssnar med och klickar på shuffle. Jag tror du fattar sen ;)

Hur mår du idag?
So Bad - Eminem 

Hur ser du på livet?
Misery - Maroon 5 (ja, ibland är livet ett elände, haha...)

Vad tycker din familj om dig?
Billionaire - Travie McCoy ft. Bruno Mars 

Vad tycker dina vänner om dig?
Do you remember - Jay Sean

Vad tycker främlingar om dig?
Blue (Da Ba Dee) - Eiffel 65

Hur är ditt kärleksliv?
DJ got us falling in love - Usher ft. Pitbull

Hur kommer ditt liv vara i framtiden?
Little Secret - Lil Twist, Bow Wow (haha okej... jag kommer, typ, vara otrogen eller något :P)

Kommer du att gifta dig?
Step up - Darin (Whooot?)

Är du duktig i skolan?
Magic - B.o.b, Rivers Cuomo (I got the magic in me, yes I do)

Kommer du lyckas bra i framtiden?
Rock your body - Justin Timberlake

Vilken låt ska spelas på din födelsedag?
Halo - Beyoncé (Haha, nej!)

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Ridin' Solo - Jason Derulo (Lovin' cloud nine)

Vilken låt beskriver ditt liv?
Club can't handle me - Flo Rida ft David Guetta

Du och dina bästa vänner är?
Coming home - Diddy Dirty Money, Skylar Grey

Vilken låt beskriver dig när du är glad?
Rocky Robbin - Jackson 5 (låten är glad, men jag klättrar inte i träd)

Vilken låt beskriver dig när du är ledsen?
Blame it - Jamie Foxx ft. T-Pain (I blame it on the alcohol xD)

Vilken låt beskriver din personlighet?
Replay - Iyaz

Vilken låt skulle beskriva ditt liv?
A Year without rain - Selena Gomez (Ensamt, och torrt... xD)

Vilken är din drömdestination?
So what - Far East Movement 

Hur kommer nästa år bli?
(Red cup) I fly solo - Cash cash ft Lacey Schwimmer, Spose (Ensamt, I guess... but I fly solo)

Vad säger du när ditt liv blir komplicerat?
The way I are - Timbaland, Keri Hilson, D.O.E

Vilken låt kommer du dansa till när du gifter dig?
Fly Girl - will.i.am (Yes, I'ma fly girl, men haha okej...?)

Vilken låt beskriver din karriär?
Independent women Part 1 - Destiny's Child (Ja, jag är självständig, och originell)

Ditt favoritcitat?
Push it - Salt-N-Pepa (haha whooot? xD)

Hur kommer du dö?
Awesome - XV (I'm gonna die awesome. Det är ju bra! Yay! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!