5 saker jag älskar

Jag älskar...
  • KOMPLIMANGER. Åååh det är så roligt när någon säger, typ "vilket fint halsband" "snyggt armband" eller något sånt, eller "vad fint du skriver". Jag älskar det!! Komplimanger är nog nästan det bästa som finns.

  • KLÄDER. Yes oh yes, jag älskar verkligen kläder. Att shoppa, att matcha smycken, skor och andra accessoarer. Speciellt kläder med roliga tryck, eller coola citat på. Det verkligen älskar jag!

  • FOLK MED VACKRA ÖGON. Att ha ögonkontakt med någon som har jättefina ögon är ganska svårt för mig. Jag liksom försvinner. Det funkar inte. Haha.... speciellt bruna ögon, den där mellan-bruna, eller isblåa ögon. Så himla fint! Fast alla färger är fina, men jag gillar nog de mest ;)

  • GAMLA VÄNNER SOM JAG FORTFARANDE HAR KONTAKT MED. Såna vänner är ändå riktiga vänner. Vänner som man fortfarande håller kontakt med efter att ha bytt skola eller flyttat och så. Barndomsvänner :)

  • KRAMAR. Sist men verkligen inte minst! Jag älskar kramar. Bästa som finns. Spelar ingen roll om det är en liten fjuttig kram eller något, I looooove theeeeem! Bamsekramar, stora varma kramar är väl ändå bäst. Såna som gör en varm inombords....

Kommentarer
Postat av: Kajsaa ;)

I like that too :D



Hoho, jag vet nån med R I K T I G T fiiina ögon!;)

Om jag ändå hade det, skulle han nog kolla lite på mej :p ;)

2011-05-01 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!