Ojsan

Idag hade jag och Kajsa tänkt göra någonting, men så får jag ett sms runt tolv-tiden om att hon är påväg till sjukhuset! Såklart så får jag panik och tror att hon antingen inte kan andas och är allvarligt sjuk, eller dödssjuk, ahhaa kanske inte dödssjuk men det är ju liksom det man tänker på. Fast hon skulle bara få pencellin.
Puh.....

Så jag slappade idag OCKSÅ hehe.... ja, sån är jag ;) Måste åka tidigare imorgon för jag ska göra ett prov klockan kvart över åtta, s'att jag får ingen sovmorgon. Mysigt, mysigt...

Puss o hejdå! :)
And tomorrow it's back to hell.....

Kommentarer
Postat av: K A J S A :)

Hihii, jag skrämmer dig ! :D

Diggar att du e aktiv på bloggen, och ja gillar biilden!:D

2011-05-01 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!