Så nu ska det kosta att ha spotify också..... -.-

Så dåligt! Vilken idiot var det som kom på det??
Det var bra som det var, reklamen störde mig inte sååå mycket, jag fick ju i alla fall lyssna på musik gratis utan att behöva söka på youtube och allt....
Men nehe, nu har jag 8 timmar och 47 minuter kvar av gratis lyssnande på musik. Åtta timmar är rätt mycket men innan jag vet ordet av det så kommer det vara slut och jag måste betala.....
Varför handlar allting om pengar för? Varför??
Jag tänker INTE betala en viss summa pengar i månaden bara för att lyssna på musik. Jag kommer nog behöva göra det, men jag blir såååå suuuuur!

MEN jag har hittat en lösning!
Det finns en hemsida som heter Grooveshark där man kan lyssna gratis som också har låtar som inte spotify har. BRA VA? :D
Tack gode gud..... jag kan inte leva utan musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!