Slut..

En bra blogg har bra uppdatering.
En bra blogg skriver om intressanta saker.
En bra blogg är aldrig tråkig.

Tyvärr.
Jag har ingen bra uppdatering.
Det jag skriver om är nog inte så intressant.
Min blogg är nog rätt så tråkig.
Jag vet inte vad jag ska skriva om.

Just nu händer ingenting i mitt liv.
Ingenting.
Och jag har inget att skriva om här på bloggen som är intressant.

Internet får en att verka annorlunda.
Att man är en positiv person som alltid är pratglad och som alltid kommer med egna åsikter.
Men sån är inte riktigt jag. Jag är inte direkt såhär i verkligheten. Så jag kanske borde sluta blogga och vara den jag verkligen är, i verkligheten.
Att vara en annan person på internet är inte bra, folk hackar på en och allt. Tro mig, jag vet hur det är.....
Jag kanske bloggar i sommar. Får se...
Jag måste ta itu med vissa saker.
Detta har inte varit en lätt tid för mig.
Förlåt.
Hejdå
En dag blir allt som vanligt igen. Och då kanske jag kommer tillbaks.
Dags att skaffa mig ett riktigt liv.

Kommentarer
Postat av: alice

VAHH? NEEEJ! FANNYYYYY, SNÄÄLLLAAAA, jag ber dej,jäg älska din blogg, den är inte tråkig utan tvärt om skitkul och jätte bra! Kan du inte tänka dig att bara skära ner på bloggningen och blogga typ 1 eller 2 ggr i veckan istället för att sluta helt, jag tror jag dör annars! :(((((((( <33333

2011-05-29 @ 22:03:17
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!