"svar" på en onödig kommentar

Jag hade tänkt svara på en gammal kommentar som jag tyckte var väldigt dum..
Anonym om God bless the weather:
fyfan va ful du ser ut som en MAN
Okej..
för det första: jag bad inte om din åsikt på hur du tyckte att jag såg ut.
för det andra: du skrev inte vad du hette så att jag inte kunde få veta vem du är. så jävla fegt...

men jag bryr mig inte. jag tar inte åt mig, så vad ville du åstadkomma med den kommentaren?
Rätt så onödigt....
varför läser du ens min blogg om du tycker att jag är ful? ;)



Kommentarer
Postat av: alice

Fytusan vad taskigt, och onööödigt! DU är jäätte söt fanny, ta ingen skit! <3

2011-05-23 @ 20:21:03
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: Anonym 2

Asså du ser ut som en MAN.

Och sluta leka cool ingen läser din fula blogg.

2011-05-23 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!