VAD HÄNDE MED DET FINA VÄDRET?

Det bara försvann! Och nu är det kallt, som det var i Mars ungefär. Toppen.
H-A-T-A KYLA!

Jag var fett deprimerad idag. Eller lite i alla fall. Frös och allting. Mina läppar blev lila dessutom?? För att jag frös! Tur att min varma tjocktröja räddade mig, annars hade jag stått där med knottrig hud och blåa läppar och hackat tänder....
Dessutom så går vårt science projekt åt skogen för Kajsa är sjuk. Och den ska göras klart imorgon. Kajsa kommer nog inte komma då heller s'att... ja, what to do, what to do?

Sorry, sista deprimerande inlägget! Bara positiva och glada inlägg framöver.

Aja, nu ska jag gå och hitta något "useless" i min garderob.
PUSS HEJDÅ!♥
Tagen torsdagen förra veckan tror jag. Titta vad glad jag var!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!