WTF??

Okej, idag så fick vi reda på att man tydligen "förbjuder" att ha shorts på sig i skolan, alltså väldigt korta shorts.
Man kan fortfarande ha med tights under, men vad händer när det blir sommar och jättevarmt sen?

Hade de tänkt låta oss svetta ihjäl oss när det är någonting med tjugo grader och vi går runt där i lång-byxor?

Man ska inte visa för mycket hud, säger dem. De kan ju lika gärna förbjuda att man ska ha t-shirt för att man visar för mycket hud på armarna. Vad är det för fel med att visa låren? Vad??

Är arg och frustrerad. Dessutom så ska de ta bort risi-frutti  i kafeterian (tror att det var det och inte för att jag bryr mig för jag äter inte risi-frutti) bara för att det innehåller socker och bla bla bla. VISSA SKOLOR SÄLJER JU TILL OCH MED GODIS I KAFETERIAN VAFAN?? VI FÅR INTE ENS RISI-FRUTTI SOM INTE INNEHÅLLER MYCKET SOCKER ALLS? ORÄTTVIST JU -.-

Aja, snart är det CSI Miami och JUSTIN BIEBER ska vara med så då får jag vara glad. :)
Haha det där avsnittet har jag redan sett för det sändes i USA för typ två månader sedan, men iaf, coolare att se på TV.
Bajs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!