Du är för gullig...... :)

KommentarTid
alice om Slut..:
VAHH? NEEEJ! FANNYYYYY, SNÄÄLLLAAAA, jag ber dej,jäg älska din blogg, den är inte tråkig utan tvärt om skitkul och jätte bra! Kan du inte tänka dig att bara skära ner på bloggningen och blogga typ 1 eller 2 ggr i veckan istället för att sluta helt, jag tror jag dör annars! :(((((((( <33333

29 Maj, 22:03

Hahhaha Alice du är så gullig, tack! ♥
Jo, kanske. Kanske börjar blogga till helgen eller något eller någon gång nära skolavslutningen.
NEJ DU FÅR INTE DÖÖÖÖÖ!!!!! :'(

Kommentarer
Postat av: alice

jag dör inte om du inte slutar blogga :) <3

2011-05-30 @ 21:05:25
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!