Kände bara för att ta upp det här....




Anonym 2 om "svar" på en onödig kommentar:
Asså du ser ut som en MAN.
Och sluta leka cool ingen läser din fula blogg.
23 Maj, 20:58
Anonym om God bless the weather:
fyfan va ful du ser ut som en MAN

26 April, 17:46

Jag tog upp det här förut men sen så fick jag den där andra kommentaren från min kära läsare Anonym 2, så då kände jag att jag ville ta upp det igen.
Om ni inte gillar min blogg GÅ INTE IN PÅ DEN DÅ! Bara onödigt. Varför gå in på en blogg som man inte gillar? Min bloggstatistik höjs så fortsätt göra det om ni nu vill ;)
Kära Anonym 2, vackert namn btw, du säger att ingen läser min fula blogg, men du; du har ingen aning om hur min bloggstatistik ser ut.
Jag spelar cool; Det är inte direkt så att jag tror att jag är cool. Vad är det alla andra tjejer på bloggarna gör? Det kallas att DRIVA! Jag tror inte att jag är sådär cool, men jag driver
Och en sak du kanske inte tänkte på var att eftersom du kommenterade om inlägget och att jag verkligen såg ut som en man så måste ju du ha läst inlägget. SÅ SÄG INTE ATT INGEN LÄSER DEN because you just did!
Och om du inte gillar den
slösa inte din tid här, snälla.

De där kommentarerna säger mer om er än om mig.

Erkänn bara, ni älskar min blogg eftersom ni har tagit tid att gå in på den och läst den OCH kommenterat.
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: alice

De som sitter och komenterar med såntdär trams är nog helt och hållet avundsjuka på hur bra din blogg e och att de inte lyckas bättre själv! Och du ser förtusan inte ut som en man! Du är sjuuukt söt fanny, jag säger det igen, ta ingen skit! <3

2011-05-24 @ 20:53:18
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: alice

De som sitter och komenterar med såntdär trams är nog helt och hållet avundsjuka på hur bra din blogg e och att de inte lyckas bättre själv! Och du ser förtusan inte ut som en man! Du är sjuuukt söt fanny, jag säger det igen, ta ingen skit! <3

2011-05-24 @ 20:53:22
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: Sofie

För det första e det ur löjligt att inte skriva sitt namn!! Och bra sagt Alice! Ta ingen skit Fanny!! Du är jättesööt och det vet du om!! :D Om dom sitter och kommenterar sånna kommentarer så har dom inga liv.. Dom e avundsjuka på hur bra du har det.. :D <3

2011-05-25 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!